收回上次的氣話。
該死的人不是我,而是某仆街。

仲夠膽走黎問我以前幫佢set up D野!?
你滷味驚死到改password唔夠膽叫另外條友set up過!?
你留係個世界上做乜!?點解唔去死!
仲扮乜好人,好你條命!
我調轉本聖經睇都唔會睇壞腦,你條茂利仲揸住當飯碗,
我唔__你就真係違背公理囉......

你一日唔死,我條氣都唔順!
願某人粉儘快消失於世上。
是我的新年願望。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 bluerica 的頭像
    bluerica

    Finding Neverland

    bluerica 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()